Tuesday, July 22, 2008

İnatçı Katara

-Herşeyim senin olsun Katara. -Bilmiyorum Aang, kafam karışık! -*Avatar State*

Avatar Spirit sitesinde Kalandri isimli bir üye harika Avatar karikatürleri çiziyor. Son karikatürü de Kataranın 3-17 bölümünde yaptığı gıcıklığı ("I'm confused!") konu almış. Bayıldım!

Bu arada bu ilk başta bu saçma hareketinden dolayı Katara'yı suçlamıştım ama sonradan bunun bir kurgu olduğunu hatırlayıp suçu yapımcılara attım :) Yapımcıların hem Zutara hem de Kataang taraftarlarını heyecanlandırmak için böyle basit bir numaraya başvurduğunu düşünüyorum. Bir yandan da şunlar olabilir tabi, mesela Katara biraz naz yapmak istemiştir, ya da kolay lokma olmadığını göstermek istemiştir. Kimileri de "Katara herşeyi planlamış, Aang'in aklını meşgul etmek istememiş, ondanmış bütün bunlar" diyorlar ama ben bunu çok saçma buldum. Bu şekilde savaşa giden bir Aang'in kafası bence çok daha karışık olacaktır.

Karikatürün orijinalini ve Kalandri'nin diğer karikatürlerini http://forums.avatarspirit.net/index.php?topic=10785.1400 adresinde bulabilirsiniz.

No comments: